خدمات پشتیبانی

ارائه خدمات پشتیبانی عالی وجه تمایز شرکت های حرفه ای است.

کلیه بسته های نرم افزاری ارائه شده توسط شرکت نوآوران توسعه وندا دارای 10 سال خدمات پشتیبانی رایگان از تاریخ عرضه محصول می باشند. این پشتیبانی شامل راهنمایی تلفنی، رفع اشکال، ارائه بروز رسانی ها و بسته های آموزشی می شود.

سیستم تیکتینگ


سیستم تیکتینگ و مدیریت دانش مخصوص استفاده مشتریان vdash برای ارسال درخواست های خصوصی و انجام خدمات پشتیبانی است.

ورود به سیستم

آموزش


بسته های مختلف آموزشی اعم از مستندات نرم افزار، راهنمای آنلاین، فیلم های آموزشی و کارگاه های تخصصی

اطلاعات بیشتر

تالارهای گفتگو


بحث و تبادل نظر در تالارهای گفتگوی عمومی اجتماعات در شبکه های اجتماعی و برخورداری از تجربه سایر کاربران

تالارهای گفتگو

پشتیبانی تلفنی


اگر نیاز به راهنمایی خاصی دارید که در هیچیک از مستندات، فیلم ها و تالارها راه حل آن را پیدا نمی کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

تماس با پشتیبانی